fbpx

Politica de Retur

1.Clienții au dreptul să returneze produsele comandate în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea comenzii, fără a fi percepute nici un fel de penalități dacă sunt îndeplinite următoarele condiții:

-produsul nu corespunde cu produsul comandat

-produsul este deteriorat

Bizgan Florin Simion Intreprindere Individuala  reprezentat prin Bwood își rezervă dreptul de a opri livrările către un client care returnează în mod repetat, fără justificare, într-un termen relativ scurt, comenzile efectuate prin intermediul acestui site.

Câteva detalii care îți vor fi de ajutor:

* Perioada în care poți face un retur este de 14 de zile.

* Returul va fi asigurat de DSC, partener Bwood

* În cazul în care faci returul printr-o altă firma de curierat, transportul va fi suportat de tine

* Returul este acceptat dacă produsul este deteriorat datorită livrării necorespunzătoare pentru a fi reparat/recondiționat apoi este retrimis clientului. Dacă se constată că produsul este deteriorat, clientul are obligația să contacteze vânzătorul în cel mai scurt timp posibil.

2. Pentru realizarea returului unei comenzi te rugăm să respecți fiecare din următorii pasi:

* Pregătirea coletului folosind ambalajele cu care a fost expediat.

* Programarea ridicării coletului. Vă rugăm să apelați departamentul de vânzări la numarul 0739596397. Operatorul vă va prelua comanda ce trebuie să includă adresa de ridicare și intervalul orar când se poate face ridicarea.

3. Expedierea returului trebuie precedată de trimiterea unei notificări prin email la adresa contact@bwood.ro sau prin apelarea departamentului de vânzări la numarul 0739596397.  În această notificare se specifică solicitarea reparării produsului sau înlocuirea cu un produs similar, în limita stocului disponibil, ori a unui produs din aceeași categorie.

* În cazul în care se dorește înlocuirea cu un produs sau produse cu o valoare totală mai mare, clientul va plăti diferența de valoare.

* În cazul în care produsul deteriorat nu poate fi reparat, se va înlocui cu altul cu aceleasi specificații din comanda initială.

* În cazul solicitării unui schimb de produse, livrarea produsului schimbat se face doar după primirea și evaluarea produsului refuzat de client pentru a se constata că sunt îndeplinite condițiile de returnare privind calitatea produsului.

4. Returul trebuie să fie complet, nedeteriorat și dezasamblat, dacă este cazul. Returul trebuie să fie însoțit de factură (copie sau original), eventualele documente ce au însoțit coletul (instrucțiuni de folosire sau instalare) și ambalajul original în care coletul a fost expediat, învelișului de folie sau hârtie. Clientul va asigura reambalarea produsului și închiderea corespunzătoare a acestuia pentru a preveni deteriorarea lui în cursul transportului.

5. Returul nu trebuie să aibă elemente rupte, sparte, zgâriate, murdare, vădit deteriorate sau articole lipsa. În cazul în care clientul constată astfel de defecte la primirea coletului, are dreptul să refuze ridicarea coletului de la curier sau va anunța imediat Bwood în maxim 24 de ore de la primirea coletului prin email sau telefon. În caz contrar se consideră că deteriorarea coletului provine din utilizarea necorespunzătoare a produsului.

6. Bwood își rezervă dreptul de a decide dacă un produs returnat în condiții necorespunzătoare va fi înlocuit.

7. În cazul comenzilor speciale în care produsul a fost creat unicat conform specificațiilor clientului, nu se acceptă returnarea produsului decât în cazul în care respectivul produs nu respectă întocmai aceste specificații.

Atenție! Produsele afișate pe site sunt cu titlu de prezentare astfel că produsul final poate ușor diferi de pozele prezentate pe site. Lemnul este unicat astfel că nuanța poate diferi.