fbpx

Cum Comand?

1. Comandă pe site

Aceasta este metoda recomandată pentru a comanda produse deoarece:

– Produsul este identificat clar și orice erori sunt evitate;

– Primiți confirmarea comenzii și notificări ulterioare privind statusul acesteia.

Pentru a lansa comenzi nu este necesar să vă înregistrați. Magazinul folosește un coș de cumpărături “virtual”, în care dumneavoastră adăugați produse folosind butonul ADAUGĂ ÎN COȘ. Acest buton îl puteți găsi în dreapta imaginii fiecărui produs.

După ce ați adăugat un produs în coș, puteți da clic pe Vezi cosul și se va deschide pagina unde este prezentat conținutul coșului de cumpărături. În acest moment puteți fie să vă întoarceți să continuați cumpărăturile, fie să trimiteți comanda folosind butonul continuă cu finalizarea comenzii. Introduceți apoi datele de facturare și apasați pe butonul plasează comanda. Prin plasarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevarate, la data plasării Comenzii.

Odată adaugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achizitie în masura în care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a produsului. Pentru produsele realizate pe baza de comandă, termenul de executare este de 10-30 zile lucrătoare în funcție de produs.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzator, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului. Comanda primită de către Vânzator se va confirma telefonic sau pe email și se vor stabili detaliile livrării. Se va emite o factură ce va însoți comanda la livrare.

Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, dacă nu există posibilitatea realizării comenzii în urma unei notificări telefonice sau pe e-mail prealabile adresate Cumpărătorului, fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poata să pretinda celeilalte daune, în afara de avansul plătit și care va fi restituit.

2. Comandă telefonic

Pentru comenzile telefonice puteți apela departamentul de vânzări la numărul de mai jos:

Departament vânzări: 0739596397

Program de lucru:

– PRELUĂRI COMENZI: Luni – Vineri, de la 09:00 la 18:00 (pentru comenzi primite telefonic) și NON-STOP pentru comenzi lansate pe site și prin e-mail.

– PROCESĂRI COMENZI (confirmări de stoc, informații tehnice, etc): Luni – Vineri, de la 09:00 la 18:00. Sâmbătă & Duminică – închis.

Stocuri

Ne rezervăm dreptul de a nu onora o anumită comanda în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă, nu este în stoc, nu se mai fabrică sau pentru oricare alt motiv și vă promitem că vom face tot posibilul să vă oferim o alternativă echivalentă sau superioară la un cost similar.

În cazul în care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediată a sumelor încasate deja, dar nu și alte despăgubiri. Valoarea maximă a obligațiilor Vânzătorului față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de firmă de la acest client.

Notă: Imaginile produselor au caracter informativ şi pot conţine accesorii neincluse în preț, culorile se pot vedea diferit față de cele reale in funcție de display.

Informațiile pot fi modificate fără preaviz sau pot conţine erori de operare. 

Bine de știut înainte de a comanda: Fiecare blat în sine este un unicat; particularitățile acestuia (crăpături, noduri, culoare, etc) fiind scoase în evidență prin intervenția manuală asupra texturii lemnului dându-i-se astfel un aspect plăcut. Toate produsele noastre sunt realizate exclusiv in România!